Small Group – Bootcamp

Wil jij ook graag bootcampen maar zie je die grote groepen niet zo zitten? Of ben je (nog) geen geoefende hardloper en vind je het niet fijn om achteraan mee te moeten rennen?

Dan is deze Small Group Training iets voor jou!

De groep heeft niet meer dan 10-12 deelnemers, zodat iedereen het beste uit de training kan halen. We blijven met de training op 1 plek. Dit betekent dat er nooit iemand op je hoeft te wachten. Natuurlijk worden er wel sprintjes gedaan, maar geen kilometers en kilometers hardlopen. De trainingen zijn gericht op spieruithoudingsvermogen, dat wil zeggen dat de spieren uitgedaagd worden met behulp van verschillende fitness materialen (of je eigen lichaamsgewicht). Kettlebells worden veelvuldig gebruikt. Het grote voordeel is dat kettlebells de grote spiergroepen van het lichaam gebruiken. En dan ook vooral de spieren die je het meest verwaarloosd met een zittend beroep: onderrug, billen, hamstrings en buikspieren.

Een training duurt 1 uur, inclusief warming up en cooling down.

Dag en tijdstip:

Dinsdagavond van 20.00u – 21.00u

Zondagochtend van 9.30u – 10.30u

Locatie:

Ter Pelkwijkpark (bij Kerkbrugje)

Meenemen:

Flesje water en fitness matje (eventueel ook verkrijgbaar bij “Bewegen met Jorien” voor €5)

Kosten:

Een proefles is gratis. Vind je het leuk dan kun je kiezen uit onderstaande opties:

1x per week: maandelijks €30

2x per week: maandelijks €40

Het is mogelijk om een 10-strippenkaart te kopen voor €90. Dit is iets duurder maar geeft je meer flexibiliteit.

Abonnementen kun je pauzeren tijdens vakanties of ziekte langer dan een week. Inhalen bij een andere training kan altijd.

Aanmelding voor een proefles:

Wil je ook eens mee komen trainen om te kijken of het wat voor je is? Meld je aan voor een proefles, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.